Photo's visit Nordschleife Germany

Diskutiere Photo's visit Nordschleife Germany im Bilder von Treffen, Shows und Messen. Forum im Bereich Messen, Ausstellungen & Treffen; We went to germany's nurnberg to visit the Formule 1 wich was held over ther. But there's another spectacular thing to do/see over ther. Racing...
V

vw roadwarrior

Threadstarter
We went to germany's nurnberg to visit the Formule 1 wich was held over ther.
But there's another spectacular thing to do/see over ther.

Racing the old Formula 1 track The nordschlefe.

After the qualification we decided to go over there.

Very impressive.you name a car wich is fast,and its doing laptimes over there!!

Next year i'm going over ther with my 2 mkII golf's to see wich is faster..

G60 8v or 16v webers

Here's a little impression of that day.

More fhoto's on www.vwteampg foto's diversen and then Nordschleife nurnburgring

have fun!!

V

vw roadwarrior

Threadstarter
oeps..Forgotten the link..

www.vwteampg.nl ofcourse

Thema:

Photo's visit Nordschleife Germany

Photo's visit Nordschleife Germany - Ähnliche Themen

• Mit Photo! Hilfe: Ölverlust!

Mit Photo! Hilfe: Ölverlust!: Hi, ich hab ein Problem: Mein Motor verliert Öl, nicht viel aber es tropft halt und wenn das Auto längere Zeit gestanden hat sieht man deutlich...
  • Suche Photo vom Passat 32B Kombi

Suche Photo vom Passat 32B Kombi: Hi, ich bräuchte mal bitte ein Photo. Warum, findet Ihr hier. http://www.autoextrem.de/showthread,t-54537.htm Wäre super. Danke :]
  • Carbon mit Photo-Paint

Carbon mit Photo-Paint: Ist hier zufällig noch jemand der Photo-paitn benutzt, und der zudem noch weiß wie man carbon mit dem Programm macht??
  • Flip Flop Lack mit Corel Photo-paint

Flip Flop Lack mit Corel Photo-paint: Hi ich bin auch ziemlicher Anfänger. Daher wollt ich wissen ob mit jemand sagen kann wie man Flip Flop Lack mit Corel Photo-paitn macht ich hab...