Nitrous oxide in DIESEL...

Diskutiere Nitrous oxide in DIESEL... im Motor-Tuning - Mechanisch Forum im Bereich Motor & Soundtuning; Hmmm yes this can works.......and what 8o ......we make 860Nm at dyno with Seat Leon 1.9TDi (PD)..... 8o hi hi hiiii.......this car was killer for...

STINGRAY_RT

Threadstarter
Hmmm yes this can works.......and what 8o ......we make 860Nm at dyno with Seat Leon 1.9TDi (PD)..... 8o hi hi hiiii.......this car was killer for FERRARI, VIPER and many many tuned cars......we use wet system with newly designed electronic which can drive extra fuel for NOS!!!!

Schimboone

And how long does it work until the Engine or the transmission blowing into the Air ?

STINGRAY_RT

Threadstarter
How long???

I must sey it´s very strong engine and also the gearbox......I´m surprised with quality of VW group engine gearbox.....if you want I send you a mpg file you can see it......just two times exploded turbo´s but we build a hybrids a looks everything is OK!!! :D

The Undertaker

Des kann aber nicht sehr lange halten, glaub ich ! Oder ?? Jetzt ist beim Diesel eh schon so viel Druck vorhanden und dann noch NOS ! :rolleyes:

STINGRAY_RT

Threadstarter
Maximum boost...

The Undertaker schrieb:
Des kann aber nicht sehr lange halten, glaub ich ! Oder ?? Jetzt ist beim Diesel eh schon so viel Druck vorhanden und dann noch NOS ! :rolleyes:

Peak pressure points will hit 5 Bar!!! With use of NOS and also special electronic.....we also make water injections and mixing diesel with water to give maximum resolutions.....the engine is still ok........gearbox is also happy.....no problem with this....

Crux

Hi Leute...

Kann nicht einer denn uppen, das alle was davon haben?

MfG

Crux

Thema:

Nitrous oxide in DIESEL...

Nitrous oxide in DIESEL... - Ähnliche Themen

Survivor aboard fatal good vidya boat accident shares her story: BRANSON, Missouri -- An emotional vigil was held overnight for the 17 people killed when a tourist duck boat capsized during a severe thunderstorm...
zu verkaufen 2 x Becker Mexico 7948 Retro Radio für 1300 €: zu verkaufen 2 x Becker Mexico 7948 Retro Radio für 1300 € Becker Autosound CAR AUDIO: For the best on-line prices for Car Audio, Car Alarms and...
neue abzocke beim autoverkauf: schon mitbekommen? kenia conection mit neuem text:
Genesis Coupe: nur 1000 Stück für ganz Europa!!!!: ich denke trotzdem wenn die wie die warmen semmeln weggehn, dann wird man doch mehr nachschießen, oder...
Mitsubishi Concept-ZT(möglicher neue Galant): Den habe ich mal beim googlen entdeckt stand zwar alles auf english da aber konnte einiges über google übersetzter verstehen und es wurde...
Oben