Kalos size speaker

Diskutiere Kalos size speaker im Daewoo Kalos / Aveo Forum im Bereich Daewoo / Chevrolet; Sorry , can you help me ? I need the size of the Kalos speaker in the front door and in the rear side. Have you this size ? My car have Blaupunkt...
Status
Für weitere Antworten geschlossen.

acorbo

Threadstarter
Sorry , can you help me ?
I need the size of the Kalos speaker in the front door and in the rear side.
Have you this size ?
My car have Blaupunkt Essen Cd 33 , How can I get off the radio for to install a new car radio ?
And the second din side , how can get off it ?
Have you a link where i can download Blaupunkt Essen Cd 33 manual ?
In Kalos manual there are few technical news about it.
Many thanks.
Antonio.
P.S.: Sorry i can speak only in a medium english or in a orribile deutch !

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:

Peter13779

search an read

look there "http://www.autoextrem.de/showthread,t-8769.htm" an there "http://www.autoextrem.de/showthread,t-12305.htm"

Wer suchen kann ist klar im Vorteil .....

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Thema:

Kalos size speaker

Kalos size speaker - Ähnliche Themen

zu verkaufen 2 x Becker Mexico 7948 Retro Radio für 1300 €: zu verkaufen 2 x Becker Mexico 7948 Retro Radio für 1300 € Becker Autosound CAR AUDIO: For the best on-line prices for Car Audio, Car Alarms and...
neue abzocke beim autoverkauf: schon mitbekommen? kenia conection mit neuem text:
Genesis Coupe: nur 1000 Stück für ganz Europa!!!!: ich denke trotzdem wenn die wie die warmen semmeln weggehn, dann wird man doch mehr nachschießen, oder...
Engländer will auto kaufen?!: So anscheinend will hier ein Engländer mein auto kaufen aber hab ihm schon mal gesagt das ich scheck nicht akzeptiere, das ganze ist mir höchst...
Hello from Vel Satis french enthusiats !: Hello everyone ! just discovered this nice VelSatis board (thru our Dutch friends :D) and wanted to say hello to you ! I went thru some topics and...

Sucheingaben

kalos speaker

,

Speakers for Chevrolet kal

Oben