International Tuningsalon 2006

Diskutiere International Tuningsalon 2006 im Messen, Ausstellungen & Treffen Forum im Bereich AutoExtrem; If you like to see some pics from last weekend Tuning event in Mechelen (Belgium) you can click here! ALSO: Last weekend the presentation of our...
  • International Tuningsalon 2006 Beitrag #1
C

Car-Performance

Threadstarter
Punkte Reaktionen
0
If you like to see some pics from last weekend Tuning event in Mechelen (Belgium) you can click here!

ALSO:

Last weekend the presentation of our completely re-styled Nissan “car-performance” Skyline finally took place. We were invited to the annual Tuning event “Tuningsalon.be” and we could not have hoped for a better place. We were featured on the same stand with the original cars from the “Fast & The Furious” movies and we were glad to see that our sky-line could easily handle the competition from the movie-cars.

Even though we worked really hard on the skyline the past weeks, we're not completely finished yet. We're still awaiting the arrival of the new M-sports frontkit and after that Stickerland will finish up the side- and front-ends. We'll keep you updated! If you like to see some pics, please feel free to click here!

1339_DSC_0006.jpg

1356_DSC_0087.jpg

1358_DSC_0089.jpg

• International Tuningsalon 2006 Beitrag #2
TFATF

TFATF

Punkte Reaktionen
0
Hi Car-Performance,
Thank you for postin this! 8)
I guess this thread won´t get a lot of nice replies because here are a lot of Fast and Furious haters and a lot of Kiddies with no idea.
But I love fast japanese cars and the Fast and the Furious! :D
Question: Do you know where the original ´95 Fast n Furious Supra is actually from?
Craig Lieberman sold it to a guy from europe.
T4P again.

• International Tuningsalon 2006 Beitrag #3
C

Car-Performance

Threadstarter
Punkte Reaktionen
0
Ich habe keine ahnung... Ich habe gesprochen mit die 2 jungs die 4 auto's von TFATF gekauft haben.. Leider habe ich keine Telefonnr. gefragt, denn die wussten es sicher.. International Tuningsalon ist der Haubtsponsor unseren Sky, also vielleicht könnte ich das noch sjekken. Du hörst noch von mir!

Thema:

International Tuningsalon 2006

International Tuningsalon 2006 - Ähnliche Themen

Tesla Model S: erster tödlicher Unfall mit Autopiloten - UPDATE: Vor nunmehr zwei Tagen hat sich auf einem Highway in Florida ein schrecklicher Unfall mit einem Tesla Model S zugetragen, bei dem der Fahrer im...
Saab: Produktion wird wegen finanziellem Engpass für vier Wochen eingestellt: Vor nicht einmal einem halben Jahr hatte der schwedische Autohersteller sein x-tes Comeback erlebt, als die Produktion des betagten, aber...
zu verkaufen 2 x Becker Mexico 7948 Retro Radio für 1300 €: zu verkaufen 2 x Becker Mexico 7948 Retro Radio für 1300 € Becker Autosound CAR AUDIO: For the best on-line prices for Car Audio, Car Alarms and...
OBD2 Zugangsproblem: Hier ein Ausschnitt einer Diskussion aus einem US Forum indem es darum ging das mehrere Leute sich beschwerten das sie keine Verbindung zum ECU...
neue abzocke beim autoverkauf: schon mitbekommen? kenia conection mit neuem text:
Oben