Gulf 4 with Euro4

Diskutiere Gulf 4 with Euro4 im VW Golf (ARCHIV! Zum Themeneröffnen die "Golf X"-M Forum im Bereich Volkswagen; Hello everybody I would like to know from somebody when did VW introduced EURO 4 on the GOLF 4? Thank you very much
A

alintatoc

Threadstarter
Hello everybody I would like to know from somebody when did VW introduced EURO 4 on the GOLF 4? Thank you very much

stupyx

stupyx

Hi

I´m searching too for some smokeparticlefilter upgrades in my Golf 3 TDI and get no answers.
I have to pay taxes this month, and I realy need to know, how i can drive lower classes. But sorry. It looks so, as if nobody knows such things.

PS: your URL is incomplet

A

alintatoc

Threadstarter
stupyx schrieb:
Hi

I´m searching too for some smokeparticlefilter upgrades in my Golf 3 TDI and get no answers.
I have to pay taxes this month, and I realy need to know, how i can drive lower classes. But sorry. It looks so, as if nobody knows such things.

PS: your URL is incomplet
Some say that the Euro 4 was introduced on VW GOLF 4 starting from June 2000,but I would like to see some official statement about this.
Good luck!

P

Patrick B.

-/-
Moderator
I´ll have a look at this problem.

Regards Patrick

stupyx

stupyx

damn... i think i have to pay this taxes. But next year i really need to tune up my Catalystsystem for cheaper classes. 305€ for this year. nice xmas. I would really like to kick some Politicianasses in Berlin. It´only a Golf3 TDI with 66kw. It´s no Tank or Airplane. They really know how to fuck up xmas for the small people.

Do you have to pay taxes for your Golf 4? How much is it?

I have to smoke some Cigaretts. there are only 85% taxes on it!!!!

golfIV_pheno

golfIV_pheno

my golf's ( golf IV TDI 74kW ) taxrate is slightly about 270€ as far as i can remember...

stupyx

stupyx

Alintatoc wanted to know which catalyst the golf 4 has and since when. Euro 3 or Euro 4. Maybe i can upgrade my golf 3 with golf 4 Catalyst too. When someone knows.... would be fine.

stupyx

stupyx

@Alintatoc

I am interested in how much cigarettes and gas cost for you. here you pay 1.20 € for gas and 5 € for 19 cigarettes. And how much is your taxerate for the year?

Thema:

Gulf 4 with Euro4

Gulf 4 with Euro4 - Ähnliche Themen

• Farbcodes "GULF" Style

Farbcodes "GULF" Style: Vielleicht kann mir jemand hier helfen, ich moechte meinen BMW touring im GULF Style lackieren lassen, also als Basis Hellblau mit orangen...
  • GT40 Gulf

GT40 Gulf: Weiß jemand wieviel Fahrzeuge von dem GT40 Gulf gebaut (glaube nur 4 Stk) wurden und was so ein Teil heute wohl wert ist?
  • Younhgtimer Umbau auf Euro4 was geht??

Younhgtimer Umbau auf Euro4 was geht??: Hallo zusammen, welche Möglichkeiten gibt es einen Yougtimer auf einen "modernen" Motor umzubauen? Vorhanden ist eine VW Derby Karosse und rein...
  • tech. Unterschiede zwischen Euro3 und Euro4 Varianten // kurze Frage zum Auspuff

tech. Unterschiede zwischen Euro3 und Euro4 Varianten // kurze Frage zum Auspuff: moin ! Meine Schwester verdonnert mich grade dazu ihren Golf etwas umzubauen und da ich eigentlich eher der Hardcoremotorradschrauber bin muss...